Σάββατο 23 Ιουλίου 2011

Δεν είμαστε μόνοι μας...μέρος 1



Δεν  είμαστε  μόνοι  μας
«."Οτι μας φαινόταν λογικά αναγκαίο, αέν ΐΐναι τώρα   παοά   άνθρωπομορφισμός»
Ζ αν    Π ε ρέ ν
Τό πρόβλημα αν ό άνθρωπος είναι τό μόνο λογικό πλάσμα στό Σύμπαν ή έστω ή μόνη μορφή ζωής, είναι πανάρχαιο. Στην αρχή τό ερώτημα ήταν μδλλον ακαδημαϊκό, αλλά στά 1947 τά πράγματα άλλα­ξαν. Τώρα, τό ερώτημα δεν ήταν απλώς, άν ύπάρχη ζωή πέρα άπό τήν Γή\ άλλα και αν μορφές τής ζωής αυτής φθάνουν στην Γή.
Όλα άρχισαν στις 24 Ιουνίου, 1947. "Ο Αμερικανός επιχειρη­ματίας Κέννεθ "Αρνολντ πετοϋσε μέ τό ιδιωτικό του αεροπλάνο πάνω άπό τό δρος Ραίνιερ τής πολιτείας Ούάσινγκτων, όταν πρόσεξε εννέα φωτεινά αντικείμενα, πού. πετοΟσαν σε σχηματισμό, μέ ταχύτητα 1.000 περίπου μιλίων τήν ώρα. "Αργότερα, δταν ό "Αρνολντ προσγειώ­θηκε, τά περιέγραψε σάν «ιπταμένους δίσκους». Αυτό ήταν! Τό όνομα "Ιπτάμενος Δίσκος έμπαινε στην Ιστορία, αν καϊ κανείς δέν μποροΟσε νά φαντασθή" τότε δτι τό πράγμα θα έπαιρνε τέτοια έκτασι.
Ιτήν πραγματικότητα, ή ίστορία δέν άρχισε στά1947. Τότε, απλώς, εδόθη Ινα όνομα. Ή Ιστορία τους είναι πολύ πιο παλιά, πιό παλιά ϊσως κι" άπό τόν άνθρωπο.
"Επί χιλιάδες χρόνια, ό άνθρωπος, συνήθιζε νά δίνη υπερφυσική ερμηνεία σέ κάθε φαινόμενο πού οί γνώσεις του δέν τοΟ επέτρεπαν νά έξηγήση διαφορετικά. "Ετσι και τό φαινόμενο τών Ιπταμένων Δίσκων περνούσε απαρατήρητο, χαμένο μέσα στον λαβύρινθο τοΟ υπερφυσικού και τών δεισιδαιμονιών. Μά καί στά 1947 δέν έγινε επιστήμη, αλλά ό άνθρωπος άρχισε νά κοιτάζη ψηλά μέ περισσότερα ερωτήματα. Κάτι ήταν κΓ αυτό.
"Η άνθρωπότης μέ μεγάλη δυσκολία δέχθηκε τήν ιδέα δτι ή Γή δέν είναι τό κέντρο τής Δημιουργίας. Μετά άπό αυτό καί γιά νά περί­σωση τόν τραυματισμένο εγωισμό της, αρπάχθηκε άπό τήν ιδέα ότι....

άν ή Γη" δέν είναι μοναδική, είναι μοναδικό όμως, τό φαινόμενο τής ζωής πού παρουσιάζει πάνω της. "Ηθελε νά είναι ή Κορώνας τής Δη­μιουργίας.
ΚΓ δμως, υπάρχουν πολλές άμεσες κι' έμμεσες ενδείξεις δτι κλάσματα άπό άλλους πλανήτες έχουν επανειλημμένως επισκεφθώ τήν Γή, άπό εκατομμύρια ίσως χρόνια καϊ συνεχίζουν ακόμη. Είτε κιοτεύει κανείς, είτε δχι, δέν έχει δικαίωμα ν' αμφισβήτηση τις ενδεί­ξεις. Ό σκεπτικισμός πού έδειξε ό επιστημονικός καί μή κόσμος, στις πρώτες θεωρίες περί εξωγήινων μορφών ζωής πού επισκέφθηκαν τόν κλανήτη, δέν όφείλετο στην έλλειψι ενδείξεων κι' αποδείξεων, άλλα στην ψυχολογική τάσι τοϋ άνθρωπου, πού τόν κάνει νά τοποθετή τόν εαυτό του στό κέντρο τοΟ Σύμπαντος.
Άλλα, 6 στρουθοκαμηλισμός δέν έλυσε ποτέ κανένα πρόβλημα κΓ οΰτε βρήκε κανείς τήν αλήθεια κλείνοντας τά μάτια του. Τό δτι ή ζωή είναι ένα κοινό φαινόμενο στο Σύμπαν, είναι πλέον ένα γεγο­νός πού μόνον οί σύγχρονοι ίεροεξεταστές δέν μποροΰν νά δουν, δπως κάποτε δέν ήθελαν νά κοιτάξουν κατάματα στην άπόδειξι μέσα άπό τό τηλεσκόπιο τοϋ Γαλιλαίου. Μά δσο κι' δν θέλουν νά πιστέψουν δτι ό άνθρωπος είναι κάτι τό μοναδικό, αυτό δέν θά εμπόδιση τήν άπόδειξι νά ύπάρχη στις μυριάδες τών άστρων πού λάμπουν στον ουρανό.
Τώρα, δν δέν είμαστε μόνοι μας, μέ τί μάτια θά κοιτάξουμε τό Σύμπαν;
Τό ερώτημα είναι τεράστιο. ^0 ψυχολογικός του αντίκτυπος είναι ακόμη μεγαλύτερος. Ό άνθρωπος δυσκολεύθηκε νά πιστέψη δτι δέν είναι οΰτε τό κέντρο, οΰτε ή μοναδική λογική ζωή κι' ό σκοπός τής Δημιουργίας. Πώς θ' αντιδρούσε τώρα, άν κάποιος τοϋ αποδείκνυε, δτι οΰτε κάν στή Γή - στό τελευταίο οχυρό τής παντοδυναμίας του -δέν ήταν ό πρώτος της αφέντης, δπως δά δοϋμε. . .κΓ ασφαλώς, οΰτε κι' ό τελευταίος; Κάθε ψυχολόγος θά μποροϋσε ν' απάντηση: θ' άρνεϊτο νά δεχθή τήν πραγματικότητα, δσο χειροπιαστά, δσο α­διάσειστα κΓ άν ήσαν τά στοιχεία πού θά τοϋ παρουσίαζε κανείς, "Η προσπάθεια αρνήσεως τής πραγματικότητος, προκειμένου νά διά­σωση κανείς ένα μέρος τοϋ ψυχολογικοϋ βασιλείου του πού τό θεωρεί πολύτιμο, είναι μιά κοινή ανθρώπινη άντίδρασι.
Δέν θέλω νά τό πιστέψω. . . Δέν μπορώ νά τό πιστέψω". . . Δέν
τό   πιστεύω.

Ό κανόνας αυτός είναι στην ουσία γενικός. Ισχύει και γιά τόν μορφωμένο και γιά τόν αμόρφωτο.  Καί γιά τόν εργάτη καί γιά τoν  

επιστήμονα. Γιά τόν τελευταίο μάλιστα, θά μπορούσε νά πή κανείς δτι, δυστυχώς, ισχύει ακόμη περισσότερο. Έπί χρόνια ολό­κληρα αφιέρωνε χρόνο και κόπο προκειμένου νά κατανόηση τους νόμους πού διέπουν τήν επιστήμη του. Μετά από πολλές δοκιμασίες κι' απογοητεύσεις, μπόρεσε νά κερδίση τόν τίτλο τοΰ έπιστήμονος -και δέν είναι πιά νέος. Τόσα χρόνια προσπαθούσε ν' αποκρυστάλλωση μιά γνώμη γύρω άπό τήν επιστήμη του και νά έπιβάλη κάποια τάξι στον διανοητικό κόσμο του και τελικά, λίγο - πολύ, τό επιτυγχάνει. Είναι επιστήμων. Μπορεί τώρα νά ξεκουρασθή. . .
. . .Και ξαφνικά, έρχεται κάποιος πού ζητά ν' άνατρέψη τά πάντα. Νά τόν κάνη νά ξαναρχίση άπό τήν αρχή. Νά πετάξη στά σκουπίδια δλα του τά «πιστεύω» και νά δημιουργήση άλλα. Δέν είναι κι' εύκολο.
Ό καθένας μας γνωρίζει δτι, δν £να αυτοκίνητο ξεκινήση απότομα, οι επιβάτες του θά πέσουν προς τά πίσω. Γιατί; Επενεργεί ή αδράνεια. Και τί είναι ή αδράνεια, μέ άπλα λόγια, δν δχι μιά άντίδρασι σέ κάθε μορφή αλλαγής; Θά μπορούσαμε νά πούμε δτι, ή αδράνεια, είναι δ συντηρητισμός τής φύσεως. "Οπως λοιπόν £να σώμα παρουσιάζει άντίδρασι σέ κάθε αλλαγή, έτσι κι' ή ανθρώπινη ψυχολογία αντιδρά σέ κάθε νεωτερισμό, σέ κάθε προσπάθεια διανοητικής άποτελματώ-σεως. Δέν είναι συνεπώς περίεργο πού πολλοί επιστήμονες κλείνουν τά μάτια στην αλήθεια. Τό χαρακτηριστικό αυτό απετέλεσε τό μεγα­λύτερο καρκίνωμα στην έξέλιξι τής γνώσεως.
"Ομως δλα αυτά είναι έξήγησις, δχι δικαιολογία. Ό επιστήμων δέν. είναι ανεύθυνος, γιατί ή επιστήμη δέν ανήκει στον εαυτό του, άλλα στό σύνολο. Ευτυχώς, στον κανόνα υπάρχουν κι' εξαιρέσεις κι' δλα δείχνουν δτι, πολύ σύντομα, οί εξαιρέσεις αυτές θ' αποτελέσουν τόν κανόνα. Ήδη τά διασημότερα ονόματα τής επιστήμης εκφράζουν ιδέες γιά τις οποίες, πριν πεντακόσια χρόνια, θά τους έκαιγαν στην κυρά και πριν πενήντα χρόνια θά τους θεωρούσαν τρελλούς. "Ετσι κι' έμεϊς τώρα δέν θά πρέπει'νά διστάσουμε, δσο απίστευτη κι' δν φαί­νεται ή αλήθεια.
"Ενα αξιοσημείωτο γεγονός είναι δτι οί γνωστοί μας πολιτισμοί, των οποίων ό σημερινός αποτελεί τήν συνέχεια, έβλεπαν σαν πολύ λογική τήν ιδέα δτι ή Γή δέν είναι τό κέντρο τοδ Σύμπαντος κι' δτι υπάρχουν άπειροι άλλοι ήλιοι και πλανήτες, πολλοί τών οποίων μπορεί νά κατοικούνται. Έν τούτοις, ή τότε τεχνολογική έξέλιξι δέν δικαιο­λογεί εύκολα τις θεωρίες αυτές. 

.......16 



ξόρκια, μαγικά, μαγικά ξόρκια,τελετουργικό,μαγεία,ΜΥΣΤΗΡΙΑ, θρύλοι,ΑΣΤΙΚΟΙ ΘΡΥΛΟΙ και ανεξήγητα φαινόμενα,αστρολογία και μαντεία,Bigfoot, Yeti,Πιθικανθρωποι,όνειρα,αστρικα ταξιδια Ψυχοκινησης,φαντάσματα νεράιδες,στοιχειωμένα μέρη λίμνη και θαλάσσια τέρατα Μαγεία και αλχημεία,μυθικά πλάσματα,επικοινωνιών Πνεύμα, Σαμανισμός, εξωγήινοι και ΑΤΙΑ,Βαμπίρ λυκάνθρωποι,Μάγισσες,Wiccans(συγκεκριμένη θρησκεία νεοπαγανιστικές),

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου